Stowarzyszenie Na Tak
 
logotypy gora bnt logotypy gora snt logotypy gora mnt
  • O biegu
    • Aktualności
    • Idea
    • Projekt charytatywny
    • Poprzednie edycje
  • Strefa zawodnika
    • Zapisz się
    • Program
    • Regulamin biegu
    • Rodzaje biegów
    • Dojazd
  • Współpraca
    • XIV Bieg Na Tak
    • Dla firm
    • Wolontariat
  • Kontakt

Artykuły

Regulamin

Kategoria: Strefa zawodnika

 Regulamin XIII Biegu „Bieg Na Tak”

6 kwietnia 2024, Poznań

I. Cele i założenia biegu

„Bieg Na Tak” urzeczywistnia wizję społeczeństwa, które nie wyklucza nikogo. W biegu mogą wziąć udział osoby pełnosprawne oraz osoby z niepełnosprawnością. Szczególnym aspektem biegu jest połączenie aktywności sportowej, integracji, profilaktyki zdrowotnej oraz finansowego wsparcia działań podejmowanych na rzecz osób z niepełnosprawnością.

II. Cele biegu:

1. promowanie aktywności sportowej i zdrowego stylu życia,

2. promowanie idei sportu dostępnego dla wszystkich,

3. stworzenie osobom sprawnym i z niepełnosprawnością równych szans uczestnictwa w zawodach sportowych,

4. włączenie osób z niepełnosprawnością w idee zdrowego stylu życia, aktywności na co dzień,

5. promowanie wolontariatu w sporcie.

III. Projekt charytatywny

1. Biegowi Na Tak towarzyszy projekt wsparcia działania na rzecz osób z niepełnosprawnością. Na ten cel przeznaczone są przychody z akcji charytatywnych przeprowadzanych podczas imprezy.

2. Celem charytatywnym XIII Biegu „Bieg Na Tak” jest realizacja celów statutowych Organizatora

IV. Organizatorzy

1. Organizator: Stowarzyszenie Na Tak

2. Partner merytoryczny: WSZYSTKOOBIEGANIU.PL

V. Termin i miejsce

1. Impreza odbędzie się w dniu 6 kwietnia 2024 roku (sobota) nad Jeziorem Maltańskim w Poznaniu.

2. Biegi odbędą się na dystansach i w godzinach wg następującego harmonogramu:

 

9:30 – Ceremonia otwarcia biegu

10:00-11:00 – BIEGI DLA DZIECI

10:00 Bieg dla dzieci 200m (dzieci do lat 5 - rocznik 2019 i młodsi)

10:10 Bieg dla dzieci 400m (dzieci w wieku 6-13 lat* – roczniki 2011 - 2018)

10:45 Dekoracja zawodników – Biegi dla dzieci

11:00 Część oficjalna

11:30 Bieg bez barier 800m – (bez ograniczeń wiekowych*)

12:15 Dekoracja zawodników – Bieg bez barier

12:30 Fun Run 5,7 km (od 10 roku życia – rocznik 2014 i starsi**)

12:40 Nordic Walking 5,7 km (od 10 roku życia – rocznik 2014 i starsi**)

14:30 Dekoracja zawodników – Fun Run, Nordic Walking

* W Biegu bez barier (800m) mogą wziąć udział Uczestnicy poniżej 18-ego roku życia. Dzieci poniżej 13 roku życia mogą wziąć udział w biegu jedynie z asystą rodzica/opiekuna. Osoby w wieku 13-18 lat mogą wziąć udział w biegu za zgodą rodzica/opiekuna.

** Dzieci poniżej 13 roku życia mogą wziąć udział w biegu jedynie z asystą rodzica/opiekuna. Osoby w wieku 13-18 lat mogą wziąć udział w biegu za zgodą rodzica/opiekuna.

3. Biegi przeprowadzone zostaną na terenach Toru Regatowego Malta (100% nawierzchnia asfaltowa).

4. Biuro zawodów, szatnie i depozyt mieszczą się nad hangarami przy mecie Toru Regatowego Malta (budynek z cegły z charakterystycznymi czerwonymi barierkami).

VI. Zasady uczestnictwa, zgłoszenia.

1. Zgłoszenia dokonywane są wyłącznie drogą elektroniczną. Linki do formularza oraz list startowych dostępne są na stronie Stowarzyszenia Na Tak biegnatak.pl.

2. Przyjmowane są tylko zgłoszenia indywidualne.

3. Uczestnik jest zobowiązany do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełniania formularza rejestracyjnego oraz uiszczenia opłaty startowej.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z wprowadzeniem błędnych

-danych Uczestnika do formularza rejestracyjnego.

5. Po zakończeniu rejestracji, Uczestnik otrzyma od Organizatora drogą elektroniczną potwierdzenie rejestracji. W formularzu zgłoszeniowym, prosimy o wpisanie adresu email Uczestnika a przed wysłaniem zgłoszenia prosimy o sprawdzenie poprawności adresu email.

6. Zgłoszenia elektroniczne przyjmowane są do dnia 24 marca 2024 r. do godz. 23:59 (niedziela) lub do wyczerpania limitów miejsc na poszczególnych trasach. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu.

7. Przepisanie pakietów oraz zmiany dot. dystansów, nazw drużyn i danych możliwe jest wyłącznie do dnia 24 marca 2024 r. do godz. 23:59. Po upływie tego terminu zmiana wyżej wymienionych informacji będzie niemożliwa.

8. Za osobę zgłoszoną uważa się osobę, która wypełniła i przesłała formularz zgłoszeniowy

zamieszczony na stronie oraz uiściła opłatę startową i otrzymała potwierdzenie zapisu.

9. W biegach mogą brać udział Uczestnicy indywidualni niezależnie od miejsca zamieszkania, przynależności klubowej i narodowości.

10. Uczestnicy powyżej 18 roku życia zobowiązani są podpisać oświadczenie o udziale w biegu na własną odpowiedzialność.

11. Osoby poniżej 18 lat (które w dniu biegu tj. 6 kwietnia 2024 r. nie osiągnęły jeszcze pełnoletniości) oraz nieposiadające prawa do czynności prawnych zobowiązane są do posiadania

pozwolenia na udział od rodziców lub prawnych opiekunów/opiekunów grup z ich podpisem i nr PESEL. Warunkiem dopuszczenia ich do startu, jest obecność rodzica/prawnego opiekuna wraz z dokumentem tożsamości w momencie weryfikacji Uczestnika w biurze zawodów. Za zachowanie i bezpieczeństwo osób niepełnoletnich na trasie, a także podczas całego wydarzenia odpowiadają rodzice lub uprawnieni opiekunowie.

12. Wprowadza się następujące limity:

VI.12.a. Bieg dla dzieci 200 m – 75 osób

VI.12.b. Bieg dla dzieci 400 m – 75 osób

VI.12.c. Bieg bez barier 800 m – 250 osób

VI.12.d. Nordic Walking 5700 m – 100 osób

VI.12.e. Fun Run (5 700 m) – 500 osób

13. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany wyżej wymienionych limitów.

14. Na liście startowej, ujęte zostaną wyłącznie osoby, które uiściły opłatą startową oraz otrzymały potwierdzenie zapisu.

15. Aktualna potwierdzona lista Zawodników, znajduje się na stronie biegnatak.pl w zakładce Strefa Zawodnika – Lista startowa. Liczba porządkowa na liście startowej, nie jest numerem startowym Zawodnika.

16. W przypadku wolnych miejsc startowych na poszczególnych biegach, Organizator przewiduje możliwość zakupu pakietu startowego w biurze zawodów w dniach 4 i 5 kwietnia 2024

w godzinach otwarcia biura.

17. Pakiety startowe wydawane będą po okazaniu dokumentu tożsamości.

18. Rejestracja do poszczególnych biegów kończy się 30 minut przed ich rozpoczęciem. Należy dostosować godzinę odbioru pakietu startowego do godziny startu biegu na wybranym dystansie, uwzględniając skorzystanie z szatni a także rozgrzewkę (minimum 30-40 min przed startem).

19. W biegu Fun Run 5,7 km, oprócz klasyfikacji indywidualnej, obowiązuje również klasyfikacja drużynowa. Uczestnicy, którzy chcą zostać przypisani do jednej drużyny, powinni w formularzu zgłoszeniowym w zakładce TEAM, wpisać nazwę swojej drużyny (Ważne: każdy z Uczestników musi wpisać dokładnie to samo). Klasyfikacja drużynowa polegać będzie na wyłonieniu 3 najliczniej reprezentowanych drużyn. Każdy Uczestnik może zgłosić udział do 1 drużyny. W tym celu w zgłoszeniu należy ponumerować kolejne drużyny, np. TEAM1, TEAM2, TEAM3. Traktowane będą one jako odrębne drużyny.

VII. Płatności – jeśli dotyczy

1. Uczestnictwo w biegu jest odpłatne poprzez uiszczenie opłaty startowej, chyba, że Organizatorzy otrzymają dofinansowanie ze środków publicznych, wówczas udział w Biegu będzie bezpłatny dla osób z niepełnosprawnością.

1a. W przypadku otrzymania dofinansowania ze środków publicznych Organizator dokona zwrotu osobom wskazanym w punkcie 1. opłaty startowej na swój koszt.

2. Opłaty za uczestnictwo należy dokonać w jeden z dwóch dostępnych sposobów:

- Bezpośrednio po wysłaniu formularza zgłoszeniowego poprzez opcję "Przejdź do płatności".

- W przypadku braku możliwości dokonania opłaty bezpośrednio po wysłaniu zgłoszenia, Uczestnik może dokonać płatności za pomocą linka otrzymanego na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowy

3. Opłaty za uczestnictwo przyjmowane będą do dnia 25 marca 2024 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.

1. Każdy Uczestnik, dokonuje płatności indywidualnie poprzez opcję "Przejdź do płatności" (po wysłaniu zgłoszenia lub poprzez indywidualny link do płatności otrzymany na adres mailowy podany w zgłoszeniu). Nie ma możliwości dokonania płatności grupowej.

2. Uczestnik może otrzymać od Organizatora fakturę, dopiero po dokonaniu płatności.

3. Opłaty startowe, należy uiścić wg wybranego dystansu:

Wysokość opłat:

Bieg dla dzieci 200 m – 35 zł

Bieg dla dzieci 400m – 35 zł

Bieg bez barier 800m – 40 zł

Nordic Walking 5,7 km – 50 zł

Fun Run 5,7 km – 50 zł

VIII. Pomiar czasu i biuro zawodów

1. Pomiar czasu dokonywany będzie za pomocą chipów:

- dla osób do 13 roku życia bezzwrotnych chipów umieszczonych w numerach startowych;

- dla pozostałych uczestników chipów zwrotnych przyczepionych do sznurowadła buta każdego uczestnika, który po ukończeniu zawodów Uczestnik jest zobowiązany zwrócić.

Brak chipa podczas biegu skutkować będzie dyskwalifikacją.

2. Pierwszych 50 pierwszych osób na mecie klasyfikowanych jest w kolejności minięcia linii mety. Pozostałe osoby klasyfikowane są według czasu netto - czas mierzony od chwili minięcia linii startu przez zawodnika do momentu przekroczenia linii mety.

3. Biuro zawodów mieści nad hangarami przy mecie Toru Regatowego Malta.

4. Biuro zawodów będzie czynne: 5 kwietnia 2024 (w piątek w przeddzień zawodów od godz.

16:00 do 18:00) oraz 6 kwietnia 2023 (w sobotę w dzień zawodów od 8:00 do 12:40).

5. Biuro zawodów wydaje pakiety startowe w godzinach swojej pracy. Odebranie pakietu startowego jest możliwe najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem danego biegu. Możliwe jest odebranie pakietu startowego innej osoby po okazaniu upoważnienia i przekazaniu własnoręcznie podpisanej karty zgłoszeniowej uczestnika lub jego prawnego opiekuna. Zachęcamy zawodników do odbierania pakietów startowych w dniu 5 kwietnia 2024r.

IX. Klasyfikacja końcowa

1. Na poszczególnych trasach w klasyfikacji generalnej kobiet i mężczyzn obowiązuje klasyfikacja indywidualna.

2. W biegu na dystansie Fun Run 5,7 km, obowiązuje dodatkowo klasyfikacja drużynowa. Uczestnicy, którzy chcą zostać przypisani do jednej drużyny powinni w formularzu zgłoszeniowym w zakładce TEAM wpisać nazwę swojej drużyny (każdy z uczestników musi wpisać dokładnie to samo). W przypadku klasyfikacji drużynowej wyłonione zostaną 3 najliczniejsze drużyny. W celu zgłoszenia kilku drużyn z tej samej grupy/firmy/instytucji należy ponumerować kolejne drużyny, np. TEAM1, TEAM 2, TEAM 3 itd. Traktowane będą one jako odrębne drużyny.

X. Nagrody

1. Za zajęcie miejsc 1-3 w klasyfikacji generalnej uczestnicy otrzymają trofeum.

2. Wszyscy uczestnicy, którzy ukończą bieg, otrzymają pamiątkowy medal.

XI. Postanowienia końcowe

1. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.

2. Zawodnicy przyjeżdżają na koszt własny.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia Biegu Na Tak w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych.

4. W przypadku odwołania Biegu Na Tak z przyczyn leżących po stronie Organizatora, Uczestnik otrzyma zwrot w wysokości 100% wpłaconej kwoty. Zwrot za zgłoszenie nastąpi w sposób analogiczny do formy płatności.

5. Uczestnicy mają obowiązek zachowania zasad fair-play podczas trwania biegu i na terenie biegu.

6. Szatnie, depozyt i biuro zawodów mieszczą się nad hangarami przy mecie Toru Regatowego Malta.

7. Organizatorzy zapewniają zabezpieczenie medyczne w trakcie trwania imprezy biegowej i toalety.

8. Organizatorzy nie odpowiadają za przedmioty uszkodzone lub skradzione podczas imprezy.

9. W przypadku stwierdzenia przez Organizatorów skrócenia trasy przez uczestnika, (przebiegnięcie po innej niż wyznaczona trasa), uczestnik zostanie zdyskwalifikowany.

10. Organizator zastrzega sobie, a także podmiotom powiązanym, prawo do nieodpłatnego wykorzystania zdjęć, materiałów filmowych, wywiadów i nagrań przedstawiających uczestników Biegu Na Tak, które mogą być umieszczane na wybranych nośnikach drukowanych, elektronicznych, katalogach oraz w mediach (telewizja, radio, gazety, magazyny, strony internetowe) na potrzeby reklamowe i promocyjne. Uczestnik oświadcza, że Organizator nie jest i nie będzie zobligowany do uiszczenia jakichkolwiek opłat związanych z działaniami opisanymi w niniejszym punkcie, udzielając tym samym licencji na używanie wypowiedzi lub swojego wizerunku w celu reklamy i promocji Biegu Na Tak oraz innych wydarzeń organizowanych przez Stowarzyszenie Na Tak.

11. Protesty rozstrzyga Organizator i jego decyzje są nieodwołalne.

12. Pisemny protest będzie rozpatrywany w czasie 1 godziny od czasu jego złożenia u Organizatora

w Biurze Biegu.

13. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany przepisów regulaminu.

14. Pytania w kwestiach nierozstrzygniętych w niniejszym regulaminie należy kierować na adres

e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Bieg Na Tak

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy iż:

ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Na Tak w Poznaniu 60-277 przy ul. Płowiecka 15.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

CEL I PODSTAWY PRAWNE

Pani/Pana dane będą przetwarzane w celach:

  • • realizacji akcji Bieg Na Tak na zasadach opisanych w Regulaminie zamieszczonym w serwisie: https://www.natak.pl/strefa-zawodnika/regulamin-biegu.html oraz działań podjętych w związku z jej organizacją, w tym prawidłowego przeprowadzenia akcji (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
  • • związanych z koniecznością wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności wynikających z przepisów podatkowych, w tym wystawiania zaświadczeń do celów podatkowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
  • • wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, jakim jest m.in. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń oraz tworzenie zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora, dopasowanie treści usług Administratora (np. serwisów internetowych) do Pani/Pana potrzeby, zapewnienie bezpieczeństwa tych usług, a także ich ciągłe udoskonalanie oraz rozpatrywanie zapytań i reklamacji produktów i usług Administratora, marketing bezpośredni prowadzony w formie tradycyjnej (np. listownej) (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
  • • wynikających z zadania realizowanego w interesie publicznym art. 6ust.1 lit e) RODO,
  • • przesyłania drogą elektroniczną na podany adres email informacji marketingowych , w tym w formie newslettera, z najnowszymi informacjami o pracach i kampaniach, ofertach oraz z wiadomościami, służących promowaniu określonych postaw, zachowań oraz naszego wizerunku, a także w celu używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w stosunku do podanego numeru telefonu dla celów marketingu bezpośredniego - w tym wysłania podziękowań za wsparcie, informowania o realizacji celów statutowych organizacji, informowania o organizowanych akcjach społecznych oraz możliwości dalszego wsparcia organizacji oraz w celu badania prawidłowości procesu

realizacji darowizny i zbierania informacji zwrotnych od darczyńców (np. poprzez ankietę) - w oparciu o wyrażoną dobrowolną zgodę na prowadzenie takich działań (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),

  • • w przypadku, gdyby przetwarzanie danych osobowych miało nastąpić w innym celu niż wskazane powyżej, każdorazowo odbywać się będzie po uprzednim uzyskaniu Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie i w celu wskazanym w tej zgodzie (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

Będziemy przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych:

  • • imię i nazwisko,
  • • adres email,
  • • numer telefonu,
  • • rok urodzenia,
  • • klub,
  • • adres,
  • • stopień niepełnosprawności,
  • • zgoda rodzica/opiekuna prawnego

ODBIORCY DANYCH

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:

1. Upoważnionym pracownikom i współpracownikom administratora danych.

2. Dane uczestników są przekazywane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym na rzecz Stowarzyszenia usługi IT, ubezpieczycielom, organizatorom. Dane nie są przekazywane do państw lub organizacji z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dane uczestnika w postaci imienia i nazwiska, miejscowości, nazwy drużyny umieszczone są na stronie internetowej Stowarzyszenia Na Tak.

3. Podmiotom upoważnionym do tego na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

RETENCJA

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane:

  • • w przypadku przetwarzania na podstawie udzielonej zgody, w tym w celach marketingowych, do czasu otrzymania informacji o wycofaniu zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, dlatego można ją w każdym momencie wycofać i nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed wycofaniem,
  • • w przypadku przetwarzania w celu realizacji akcji oraz działań podjętych w związku z jej organizacją, do czasu zakończenia czasu trwania akcji lub Pani/Pana udziału w niej, z zastrzeżeniem poniższych okresów,
  • • gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy cywilnoprawnej, będziemy przetwarzać dane do czasu upływu ewentualnych terminów przedawnienia roszczeń z umowy oraz z zastrzeżeniem właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
  • • zgodnie z przepisami prawa, które mogą obligować nas do przetwarzania danych przez określony czas (np. rozliczenia podatkowe – 5 lat od końca okresu podatkowego),
  • • w odniesieniu do pozostałych celów opartych na naszym uzasadnionym interesie przez okres ważności tych celów albo do czasu, aż zgłosi Pan/Pani swój sprzeciw.

PRAWA I OBOWIĄZKI

dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

sprostowania swoich danych osobowych,

ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

usunięcia danych osobowych,

wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych.

Podanie danych jest dobrowolne. Brak podania tych danych osobowych, uniemożliwi rejestrację

w akcji i wzięcia w niej udziału.

 

 

  • Strona główna
Connect
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Instagram
Instagram
Youtube
Youtube

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka plików Cookies

Czym jest plik Cookie?

Pliki Cookie to niewielkie pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie, smartfonie etc).

Tworzone są przez Twoją przeglądarkę internetową i przechowują ustawienia i informacje potrzebne (a często niezbędne) do prawidłowego funkcjonowania serwisu internetowego. Przy kolejnych odwiedzinach serwisu z tego samego urządzenia przeglądarka może sprawdzić, czy istnieją pliki cookies przechowujące ważne informacje i przesłać je ponownie do odwiedzanej witryny, która wcześniej zapisała ciasteczko w Twoim urządzeniu. Witryna w ten sposób może rozpoznać, że użytkownik odwiedził ją wcześniej i np. dopasować prezentowaną treść do odbiorcy.

Zalety plików Cookie

Pliki cookie ułatwiają użytkownikowi korzystanie z wcześniej odwiedzanych przez niego stron internetowych. Jeśli użytkownik korzysta z tego samego urządzenia i przeglądarki co wcześniej, umożliwia to zapamiętanie jego preferencji i pozwala odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Pliki cookies pozwalają tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony internetowej, a to skolei pozwala na ulepszanie jej struktury i zawartości. Pozwalają również na utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki temu każda kolejna podstrona serwisu nie wymaga ponownego logowania.

Kontrolowanie i usuwanie plików Cookie

Użytkownik w dowolnym momencie może zmieniać sposób korzystania z plików cookies. Większość przeglądarek oferuje możliwość akceptowania lub odrzucania wszystkich plików cookie, akceptowania tylko niektórych rodzajów albo informowania użytkownika za każdym razem, gdy strona internetowa próbuje je zapisać. Użytkownik może również z łatwością usuwać pliki cookie, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Możliwości zarządzania i usuwania plików cookie różnią się w zależności od używanej przeglądarki. Wszystkie niezbędne informacje Użytkownik może znaleźć wykorzystując funkcję Pomoc w swojej przeglądarce lub odwiedzając stronę internetową http://www.aboutcookies.org/, na której wyjaśniono, jak kontrolować i usuwać pliki cookie w najpopularniejszych przeglądarkach. Pamiętaj, że zablokowanie wszystkich ciasteczek może spowodować trudności w działaniu lub zupełnie uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcjonalności strony.

Jakie pliki Cookie wykorzystuje witryna?

Serwis wykorzystuje pliki cookies, które można podzielić w następujący sposób:

  • „niezbędne” – czyli umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. podtrzymujące sesję po zalogowaniu użytkownika;
  • „funkcjonalne” – pliki umożliwiające „zapamiętanie” wybranych ustawień i wpływające na personalizację interfejsu;
  • „zabezpieczające” – wspomagające zapewnienie bezpieczeństwa
  • „wydajnościowe” – pliki umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu.

Jak zmienić ustawienia plików Cookie w Twojej przeglądarce?

Informacje dotyczące zmiany ustawień plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach

  • Ustawienia plików cookies Edge
  • Ustawienia plików cookies Chrome 
  • Ustawienia plików cookies Firefox 
  • Ustawienia plików cookies Opera 
  • Ustawienia plików cookies Safari 

Informacje dla urządzeń mobilnych dostępne są na poniższych stronach:

  • Pliki cookies w Android 
  • Pliki cookies w iOS (Safari) 

 

Top | + | - | reset
© Stowarzyszenie Na Tak 1989 - 2015 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Bieg Na Tak