Stowarzyszenie Na Tak
 
logotypy gora alp logotypy gora bnt logotypy gora snt logotypy gora mnt
  • O nas
    • Aktualności
    • W skrócie
    • Misja
    • Nazwa i logo
    • Historia
    • Działalność
    • Zarząd i kierownicy
    • 1%
    • Dokumenty
    • Listy rodziców
    • Zamówienia
  • Nasze działania
    • Rehabilitacja
    • Usamodzielnianie dorosłych
    • Taka Mydlarnia
    • Rozwój artystyczny
    • Integracja i informacja
    • Lobbing
    • Projekty fundraisingowe
    • Projekty
    • Wakacje
    • Publikacje
    • Nasz głos w sprawie
  • Strefa rodzica
    • Informacje podstawowe
    • Kalendarz działań
    • Dom krótkiego pobytu
    • Informatory dla opiekunów
    • Dla członków
  • Współpraca
    • Darczyńcy
    • Szkoły
    • Wolontariat
    • Nasz patronat
  • Mówią o nas
    • Media
    • Rekomendacje
  • Praca
  • Kontakt

Zamówienia

Informacja - Otwarcie Ofert Zakątek 25.11.20

Kategoria: Zamówienia

Znak sprawy: ZP.1.2020                                                                                          Poznań, dnia 25 listopada 2020 r.

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn. „dowożenie niepełnosprawnych uczniów Społecznej Szkoły Podstawowej „Zakątek” przy ul. Winogrady 144 w Poznaniu do szkoły oraz odwożenie po skończonych zajęciach szkolnych do domu wraz z zapewnieniem opieki uczniom w trakcie transportu.”

Zamawiający, Stowarzyszenie Na Tak, Ul. Płowiecka 15, 60-277 Poznań, działając w trybie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), informuje że w ww. postępowaniu do dnia 25 listopada 2020 r. do godziny 10:00, złożone zostały następujące oferty:

L.p.

Numer oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty

1.

1

AS Politowicz S.C. P.Politowicz, A. Politowicz, D. Politowicz-Narzekała, ul. Ostrowska 532, 61-324 Poznań

214.137,50 zł

 

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:

 212.750,00 zł

 

Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.

Warunki płatności: Rozliczenie prac następować będzie etapami, co miesiąc, na podstawie zatwierdzanych przez Zamawiającego faktur częściowych, wystawianych w oparciu o częściowy (comiesięczny) odbiór usług.

Wypłata należności wynikającej z wystawionej przez Wykonawcę faktury następować będzie co miesiąc w terminie do 14 dni od dnia jej wystawienia, na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, pod warunkiem jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego w terminie do 7 dni licząc od dnia jej wystawienia. Termin zapłaty stanowi dzień dokonania polecenia przelewu bankowego.

Uwaga:

  • Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający niezwłocznie zamieszcza informacje z otwarcia ofert na stronie internetowej.
  • Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu w formie pisemnej wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ (Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej) w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej powyższych informacji.

 

 

  • Strona główna
  • O nas
  • Zamówienia
  • Informacja - Otwarcie Ofert Zakątek 25.11.20
Connect
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Instagram
Instagram
Youtube
Youtube

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Top | + | - | reset
© Stowarzyszenie Na Tak 1989 - 2015 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamówienia